گروه پیشرو مدیا
قبل از همه دیده شوید ...
0   /   100
سرویس ها

ابزار مدیریت تماس (VOIP)

... ﺪﯿﯾﺎﻤﻧ ﻝﻭﺮﻜﺳﺍ

راه اندازی سامانه مدیریت تماس (VOIP)

چرا VOIP؟
مزیت های راه اندازی VOIP

VOIP مخفف Voice over internet protocol است که تماس های صوتی را روی بستر اینترنت برقرار می کند . مزیت های بسیار مهم این سامانه باعث شده که کسب و کارها خطوط VOIP را جایگزین خطوط مخابراتی و سیستم سانترال نمایند که تعدادی از مزیت ها به شرح ذیل می باشد :

  1. قابلیت جابجائی جغرافیائی این خطوط
  2. قابلیت پیاده سازی چندین کانال و ترانک بمنظور برقراری چند تماس بصورت همزمان
  3. امکان اتصال به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  4. امکان اتصال به سامانه ی مدیریت تماس و مدیریت تماس های ورودی و خروجی
  5. امکان ذخیره تماس ها و تجزیه و تحلیل دیتاهای حاصل شده
  6. کمتر بودن هزینه ی راه اندازی نسبت به سامانه های قدیمی تر
  7. امکان استفاده از Soft phone بجای گوشی های سنتی
نیاز مندی های راه اندازی سیستم تلفن VOIP
  1. خط تلفن اینترنتی
  2. مودم
  3. سرور (جهت نصب نرم افزار سرور ویپ)
  4. گوشی تلفن (می تواند به یکی از صورت های نرم افزاری ، یا رومیزی باشد)
راه اندازی VOIP در سازمان ها

راه اندازی سامانه تلفن اینترنتی VOIP یک فرایند تخصصی بوده که می بایست توسط کارشناسان این حوزه انجام شود ،  در صورتیکه نیاز به راه اندازی سامانه تلفن VOIP در سازمان خود دارید ، فرم زیر را تکمیل و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دریافت مشاوره تخصصی از تیم کارشناسان پیشرو مدیا، روی دکمه زیر کلیک نمایید ...