این تبلیغ بنظر خیلی جذابیت دارد
از آنجا که رفتار عموم مردم در خصوص نصب اپلیکیشن ها حفظ بلند مدت اپ های نصب شده روی گوشی موبایل خود هست بنابراین فضای مناسبی برای تبلیغات برند ها می باشند .
چند تا نکته ی منفی این نوع تبلیغ هم این هست که کاربران نباید از تبلیغات درون اپلیکیشن خسته شوند که مجبور به پاک کردن اپ از گوشی خود شوند ، نکته بعدی اینکه عموما اپلیکیشن ها از فضای تبلیغاتی محدود موجود برای معرفی محصولات و کمپین های خود استفاده می کنند .
در هر صورت تبلیغات داخل اپلیکیشن ها بصورت ویدئو ، تصویر و متن قابل انتشار است .